1.    INTRODUCCIÓ

Des de Cerba Internacional S.A. Espanya (d’ara endavant, Tredic) estem totalment compromesos amb la seguretat de les vostres dades personals. Protegir la privadesa dels nostres usuaris significa seguir mantenint el nostre compromís de transparència amb l’ús de les seves dades, tot això amb l’objectiu de reforçar els mecanismes de protecció, treballant per oferir un major control sobre els tractaments de dades personals que es realitzen al nostre portal web (www.tredic.com).

A continuació, es descriuen les pràctiques que duem a terme per respectar i protegir la privadesa dels usuaris del nostre portal.

2.    IDENTIFICACIÓ I DADES DE CONTACTE DEL RESPONSABLE

Cerba és el responsable del tractament de les dades de caràcter personal que es tracten a través d’aquest lloc web. Podeu consultar la nostra informació legal visitant l’Avís Legal disponible a la nostra pàgina.

  • Responsable del tractament de dades personals: Cerba Internacional S.A. Espanya.
  • CIF: A08559932.
  • Domicili Social: Pza. Ramon Llull 7-10, 08203 Sabadell (Barcelona, ​​Espanya).
  • Contacte Delegat de protecció de dades i correu electrònic per a l’atenció de sol·licituds relacionades amb la protecció de dades personals: lopd@cerba.com.

Com a Responsable del tractament, Cerba realitza tractaments de dades personals de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de les seves dades personals i la lliure circulació d’aquestes dades (d’ara endavant, RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (d’ara endavant, LOPDGDD), per la qual cosa s’en aquesta Política se li facilita la informació corresponent al tractament de les vostres dades personals.

3.    FINALITATS DEL TRACTAMENT DE DADES PERSONALS

Es detallen a continuació els tractaments de dades personals que s’integren a la present web:

  • Gestió de sol·licituds de contacte i informació (Sol·licitar pressupost, Contacte): A través del web, s’ofereixen diversos formularis de contacte (Sol·licitar pressupost, Contacta amb nosaltres) perquè qualsevol interessat pot adreçar-se a Tredic per tal de sol·licitar informació o requerir qualsevol assistència derivada dels serveis prestats per l’entitat. La base de legitimació del tractament de les dades serà l’interès legítim de Tredic consistent a donar resposta als contactes o sol·licituds trameses pels usuaris. Aquestes dades s’han de conservar durant el temps necessari per donar compliment a la petició i durant el temps establert per llei, amb una durada mínima de 3 anys.
  • Gestió de proves diagnòstiques sol·licitades: Tredic posa a disposició de lusuari un portal per a la consulta dels resultats analítics realitzats per lorganització. La base de legitimació del tractament de les dades serà la relació contractual establerta entre lusuari i Tredic. Les dades i la informació relacionades amb la gestió de proves diagnòstiques s’han de conservar mentre hi hagi la relació entre les parts i, tot i així, mentre no prescriguin els terminis de conservació legalment establerts.
  • Enviar informació sobre les nostres activitats i productes. La informació recopilada als formularis podrà ser utilitzada per enviar a l’usuari informació comercial sobre les activitats, productes i serveis de Tredic, en cas que aquest així ho autoritzi específicament. La base legítima per enviar les nostres activitats i novetats serà el consentiment explícit que atorgueu l’usuari en seleccionar la casella d’acceptació opcional de la part inferior dels formularis habilitats al lloc web. L’usuari tindrà dret a revocar el consentiment en qualsevol moment sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada. Aquestes dades es conservaran mentre l’usuari no revoqui el seu consentiment al seu tractament i durant el temps establert per llei, amb una durada mínima de 3 anys.
  • Gestió del registre dels usuaris. La informació recopilada en el formulari de registre s’utilitzarà per a gestionar el registre de l’usuari en l’àrea privada, així com la consulta i l’accés als seus resultats i/o comandes realitzades. La base de legitimació del tractament de les dades serà el consentiment que atorgui l’usuari en seleccionar la casella d’acceptació de la nostra Política de Privacitat abans d’enviar el registre. L’usuari tindrà dret a revocar el seu consentiment en qualsevol moment sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada. Aquestes dades es conservaran durant el temps que duri la relació contractual entre les parts, mentre l’usuari no revoqui el seu consentiment al tractament d’aquests, i durant el temps establert per llei, amb una durada mínima de 3 anys.
  • Recepció, gestió i resolució de comunicacions d‟irregularitats. A través del canal habilitat per Cerba es gestionaran les informacions relatives a possibles infraccions comunicades per les persones informants. La base de legitimació del tractament de les dades serà el compliment duna obligació legal sobre la base de la Llei 2/23, de 20 de febrer. Les dades seran conservades durant el temps imprescindible per decidir sobre la procedència d’iniciar una investigació sobre els fets informats. En tot cas, transcorreguts tres mesos des de la recepció de la comunicació d’infracció sense que s’hagin iniciat actuacions d’investigació, s’haurà de suprimir, llevat que la finalitat de la conservació sigui deixar evidència del funcionament del procediment.
  • Investigació de les irregularitats comunicades mitjançant el canal de comunicacions d’irregularitats. Després de verificar la procedència dels fets reportats i en determinar l’existència d’indicis sòlids que donen suport a la veracitat de la comunicació, s’utilitzaran les dades aportades per iniciar una investigació. La base de legitimació és complir una obligació legal. Les dades sobre els fets no provats o d’informació no veraç seran suprimides immediatament després de tenir constància d’aquesta circumstància, llevat que aquesta manca de veracitat pugui constituir un il·lícit penal, cas en què es guardarà la informació el temps necessari durant el qual es tramiti procediment judicial. En el cas de fets provats, una vegada finalitzat el procés de recerca, les dades seran conservades fins a la data de prescripció dels delictes o infraccions comeses, encara que en cap cas no podran ser conservades per un període superior a 10 anys.

Per a més informació sobre aquest tractament es recomana contactar amb el nostre Delegat de Protecció de Dades (lopd@Tredic.com).

4.    CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES I TRANSFERÈNCIES INTERNACIONALS

Les dades podran ser accedides per aquells proveïdors que presten serveis a Tredic, quan la finalitat del tractament així ho requereixi. Tredic  ha subscrit els corresponents contractes d’encàrrec de tractament amb cadascun dels proveïdors que presten serveis a Tredic amb l’objectiu de garantir que aquests proveïdors tractaran les dades de conformitat amb allò establert a la legislació vigent. Les dades també podran ser comunicades a altres societats pertanyents al grup Cerba per assolir les finalitats detallades anteriorment. En cas que es requereixi la realització de transferències internacionals de dades s’informarà i s’implementaran mesures de seguretat per garantir que les transferències es realitzen de manera segura.

No es preveuen altres cessions de dades, llevat dels supòsits en què concorri obligació legal que així ho estableixi o als prestadors de serveis necessaris vinculats a Cerba.

5.    ACTUALITZACIÓ DE DADES PERSONALS

És important que perquè puguem mantenir les dades personals actualitzades, l’usuari ens informi sempre sobre els canvis que d’alguna manera afecten o inclouen la vostra informació personal.

L’usuari garanteix que les dades personals facilitades són veraces i que tota la informació facilitada correspon a la seva situació real, que estan actualitzades i que són exactes. És necessari que comuniqui qualsevol modificació sobre aquests quan sigui oportú.

6.    DRETS RELATIUS A LA PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS

Des de Cerba, us garantim que pugueu exercir tots els vostres drets:

  • Dret d’accés: Dret a accedir a les vostres dades i obtenir confirmació sobre el vostre tractament, així com una còpia de les dades personals objecte de tractament.
  • Dret de rectificació: Dret que les vostres dades figurin sempre actualitzades i sol·licitar la rectificació d’aquelles dades quan aquestes siguin inexactes.
  • Dret de supressió: Dret a sol·licitar la supressió quan les dades no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides.
  • Dret de limitació: Dret a sol·licitar la limitació del tractament de les vostres dades personals quan l’exactitud, la legalitat o la necessitat del tractament de les dades resulti dubtosa, en aquest cas, es podran conservar les dades per a l’exercici o la defensa de reclamacions .
  • Dret d’oposició: Dret d’oposició al tractament de les vostres dades personals, quan la base legal que ens habiliti per al vostre tractament sigui l’interès legítim. Cerba deixarà de tractar les seves dades tret que tingui un interès legítim imperiós o per a la formulació, l’exercici o la defensa de reclamacions.
  • Dret de portabilitat: Dret a la portabilitat de les dades, quan la base legal que ens habiliti per al tractament sigui l’existència d’una relació contractual o el consentiment.
  • Dret a revocar el consentiment: En qualsevol moment podreu retirar el vostre consentiment per al tractament de les vostres dades per a una o diverses de les finalitats abans indicades.

Podreu exercir els drets en qualsevol moment i de forma gratuïta dirigint un correu electrònic a l’adreça lopd@cerba.com indicant el dret que voleu exercitar i les vostres dades identificatives, o dirigint-vos al nostre Delegat de protecció de dades a través de la mateixa adreça de correu.

També tindrà dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera que s’ha comès una infracció de la legislació en matèria de protecció de dades respecte del tractament de les dades personals: www.aepd.es

7.    TRACTAMENT DE COOKIES

El web de Tredic utilitza cookies. Una galeta és un fitxer petit que es descarrega i s’emmagatzema a l’ordinador de l’usuari quan aquest accedeix a una pàgina web. Les cookies permeten a la web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de permeten al web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació de l’usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la manera com l’obtenen, es poden utilitzar per reconèixer l’usuari.

8.    MENORS D’EDAT

Entenem la importància de protegir la informació relacionada amb els menors, especialment a Internet. A aquest efecte, posem a la vostra disposició tots els nostres canals de contacte per oferir més informació, context i explicació per part dels nostres experts i/o Delegat de Protecció de Dades.

Qui facilita les dades a través dels formularis d’aquesta web i accepta el seu tractament declara ser major de 14 anys, i queda prohibit l’accés i l’ús del portal a menors d’aquesta edat. Si en algun moment, el Responsable detecta que un menor de 14 anys ha proporcionat dades de caràcter personal, es procedirà a cancel·lar-les.

9.    XARXES SOCIALS

L’objectiu de les eines com ara Facebook, LinkedIn, Instagram, etc. o altres xarxes socials és donar visibilitat i difusió a les activitats que desenvolupa la nostra organització. Aquestes eines emmagatzemen dades personals als servidors dels serveis respectius i es regeixen per la seva pròpia Política de Privadesa. Es recomana la revisió i la lectura de les condicions d’ús i Política de Privadesa de la xarxa social en el moment de registrar-se, tenint en compte les diferents possibilitats de configuració en relació amb el grau de privadesa del perfil d’usuari a la xarxa social.

Així mateix, el Responsable es reserva el dret d’eliminar de les xarxes socials qualsevol informació publicada per tercers que vulneri la legalitat, inciti a fer-ho o contingui missatges que atemptin contra la dignitat de persones o institucions, així com el dret a bloquejar o denunciar el perfil autor daquests missatges.

10.    ACTUALITZACIÓ DE LA POLÍTICA DE PRIVACITAT

Tredic es reserva el dret a modificar aquesta Política per a adaptar-la a novetats legislatives o jurisprudencials. No es limitaran els drets que li corresponen d’acord amb aquesta Política de Privacitat, ni es faran modificacions substancials sense informar-lo prèviament. Totes les modificacions d’aquesta Política de Privacitat es publicaran en aquesta pàgina i, si són significatives, li farem arribar una notificació més destacada.

La Política de Privacitat es va actualitzar per última vegada en data 04/10/2022.